tidsfördriv.

Jag har en huvudvärk utöver det vanliga. Aj aj.
Idag var jag i lägenheten och målade badrummet, städade luckorna i köket och målade om mitt nattduksbord.
Dem kom och bytte namnet på dörren, jag och Sarah blev livrädda.
Jag hatar förövrigt äcklet som bodde där innan mig jävla snusk, jag städar för fullt för att få det fräsht.
Idag packade jag även upp mina skor så jag har invigt lägenheten lite, har ju hunnit med att haft massa gäster också, de som redan sätt lägenheten är, Pappa, Sarah, Amy, My, Bella. Malin, Lollo, Alice, David, Ella och Jonas.
Så inte ens mamma har varit på besök men det blir väl det första hon gör när hon kommit hem. Imorgon ska jag åka dit relativt tidigt med sis och papps, så ska ta med mer kartonger och måla badrummet igen, sen kommer snubben som ska fixa mina hål i väggen också. På g känner jag. även om känslorna går upp och ner..
Men nu kan man väl säga att även jag är citybo !

Sovalkoven - beige och vitt ska det gå i.
Rummet - svart, brunt och gulddetaljer.
Badrum - Svart, vitt (och kankse trä)
Kök - Brunt och svart.
Vilken färgfantasi jag har...
Nu återstår det bara att se hur resultatet blir.

Nej nu gör jag ingen nytta här.
Dags för film.
Ha de bra.

Kommentarer
Postat av: Moa

låter som att det kommer bli jättefint! jag kommer och inspekterar sen ;)

2009-01-07 @ 21:55:38
Postat av: Lollo

Jo, jag kom just på så här mitt i natten när jag återigen inte lyckas somna...att det kunde vara mysigt att sova över någongång hos dig...kanske jag och alice..om vi får? POK

2009-01-08 @ 01:07:14

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback