Rubrik brist (igen..)

Så sjuukt trött.....

Tränade box idag, så kroppen är helt slut, men känns grymt bra också..  jag och V bestämmde oss för att basta efter passet så där satt vi och snacka massa skit i runt en timme, riktigt sköönt ska jag säga er.. Och det blir nog fler stunder i den.. Nu har vi inte bokat in något mer men det kommer väl.. jag är taggad även om jag är sjukt trött nu.. men pepp pepp.


Nu borde jag verkligen slänga i sista skiten som ska med till lägenheten och sen städa det tomma rummet och sen strycka lite kläder så mamma blir nöjd när hon kommer hem nu på lördag!  Förhoppningsvis har hon med sig ett par låga converse(som jag säkert nämnt tidigare?) men har hon inte med sig det skulle vi eventuellt köpa ny soffa till mig !!!! Så jag vet inte riktigt vad jag hoppas på :b Vi får se helt enkelt.. jag väntar med spänning.

Imorgon fullspäckat dagsschema 1.Städa hos pappas, 2. Stan och kolla rean (fast ja knappt har no money), 3.Städa klart lägenheten och ställa de sista som går till rätta.  Sen får vi se vad kvällen erbjuder jag är ju ledig så kanske borde man gå ut men efter som jag egentligen är pank lär det bli film mys i lyan, nu när jag fått låna tvn av Bella, hoppas bara hon inte vill ha tillbaka den imorn.

Nu ska jag väl försöka ta mig i kragen och göra lite nytta...
Hörs kanske senare.
Peace
              Miss M

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback