På besök ute på Arnö.

Återigen på besök hemma hos mamma och pappa, så jag passar på att låna datorn en stund, innan jag blir bjuden på middag här. Ikväll återvänder jag till lägenheten och kanske skulle Bella komma förbi och underhålla mig :)

Mamma har återvänt ifrån värmen, och hon har blivit neger som vanligt så fort solen får syn på henne. Mina stövlar är om klackade och upp fräshade, riktigt fint ! Imorgon kommer mamma och hälsar på hos mig, så då får jag höra vad hon tycker om lägenheten..

Jag har donat med mitt fotoalbum och jag är nästan klar, ska börja sätta in alla bilder från barskolan bara, det är så himla kul, faktist, med vänner i bakgrunden äre inte så tråkigt att sitta och klistra med foton.

Jag ville bara uppdatera en snabbis.... btw, igår stod ja i baren dåligt med dricks blev det, men 300pers så det är väl godkänt iallafall, nästa vecka Adam Tensta på lördagen, hoppas på fler folk då och att ja får stå bakom baren igen.

Nu var maten klar så ska käka, sen låna duschen där (då jag inte hunnit köpa nått duschdraperi till lägenheten än)
hur som helst, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: sök på TGI Friday's på youtube :D


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback