På besök hos syster1.

Mitt älskade gudbarn fyller hela 8 bast idag, shit hon bara växer och växer <3
Jag gav henne en kjol, hon får nog testa den sen så hoppas jag att den passar !
Vi har ätit jätte god mat, och nu väntas efterrätten.

Min syster nr2 kommer ner nästa helg och jag ser framemot det jätte mycket.
Måste dock ta ledigt ytterligare en dag den här månaden men det är okej,
jag tar ju ledigt nu i helgen då det kommer lite sköna brudar hem till mig på lite alkohol och lite grabbs från k-holm kommer också. Hoppas på massa fina presenter, höhö.

Nu vill jag verkligen ha internet hemma, börjar bli aningen långtråkigt med en massa filmtittande.. får väl se hur lång tid det tar för snubbarna att fixa problemet på den bärbara..

Nu ska jag inte slösa mer tid här.
Vi hörs.

Saker som behövs i lyan:
- Soffa (svart)
- Tv & DVD
- Dator
- Tvbänk. (svart eller mörkbrun)
- Helkroppsspegel. ( i guldram)
- Hyllor (svarta eller mörkbruna)
- Köks saker te.x osthyvel.
- Brödrost (svart helst)
- Svarta korgar till badrummet
- En snygg kruka från åhlens sviiiin snygg men kostar dock 799 kr
Kommer inte på något mer nu förtillfället men annars vill jag ha saker som går i guldfärg,
men men tanken som räknas..
ps. ni som ger mig nått glöm inte kvittot :b

Kommentarer
Postat av: M

här ser man iaf att du ännu lever, tycker du fixar internet hem fort så jag kan babbla en massa onödigt med dig :P


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback