Nu flyttar jag det sista.

Städat hela övervåningen sen halv elva, nu har jag precis duschat..
Igår var jag duktig och strök all tvätt, för typ andra gången i mitt liv, såg mig själv i spegeln och såg ut precis som min mamma... vet inte hur den synen ska tolkas...
Hur som helst, har jag varit duktig nu, så en eloge till mig..

Har packat det sista som jag vet säkert ska med, så nu ska jag snart ner på stan kolla rean och slösa max 400kr. Om jag slösar nånting dvs. Sen ska jag till lägenheten försöka få ordning på ALLT som faktist går att få ordning på.. och tar då med det sista, vilken inkluderar tandborsten och så blir det väl till att sova där framöver. 

När jag är hemma nästa gång skriver jag väl igen.. (förmodligen imorgon men iallafall).

Vi hörs då.
                       Miss M

Kommentarer
Postat av: Lollo

Härligt bra jobbat sis!

Nu vill jag hälsa på igen så jag får se vad som hänt på ett par dagar!

Var du på Åhlens?? Jag handlade för 1500 men betalade då bara halva priset så det känns riktigt bra!

2009-01-16 @ 23:27:07

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback