Mycket gjort, mera kvar..

En lååång dag...
men först, Moa du är välkommen så fort du kan! KOM.
Lollo du och alice får mer än gärna sova hos mig, hur mycket ni vill.

Idag gick jag upp kl tio för att åka tidigt till lägenheten, var där runt halv ett... tog lite tid att komma iväg.
Målade badrummet en gång till, tvättade kaklett som var hur äääckligt som helst, och måste troligtvis tvätta igen imorgon, och imorn ska jag även inreda badrummet så att det blir ett rum mindre.. köket blir förhoppningsvis också klart imorgon efter allt städande jag gjorde idag med lite hjälp av sis.
Dem kom och fixade mina hål i väggen, och sen tyckte dom det var dags för om målning/tappetsering, så imorgon ska vi ringa och kolla om dom kan komma och fixa det snart.. alla kläder är på plats uppackade, känns bra att jag bara har fula kläder och sommar kläder kvar här hos mam o pap... Aja imorgon blire ett litet steg närmare iallafall.
Jag hatar äcklet som bodde där innan mig, snacka om att han levt i skiten.. och jag får nu städa... suck.

Förutom det gick jag en sväng på stan och köpte lite saker till köket - tavelhylla, liten hylla och två disktrasor. Desstuom fick jag lite presenter av sis, en guld talrik som jag ville ha med ett svart ljus till. ( jag ska köpa två ljus till). Fick även två svarta ljusstakar med två vita ljus till. Mycket nöjd tack så mycket.
Väl hemma åts det god mat med paps, och nu har vi precis kollat på Harry P fem, så nu väntar vi bara till sommarn så vi kan få se sjätte filmen. Spännande. 
Nästa vecka blire hård träning också jag och Victoria K har bokat in en hel del pass så ska vi säga beach noll9 på G. Eller ja vi får väl se.. Hon berättade även att hon bokat in sig på en reseledarkurs och ja är så jävla glad för hennes skull fan så kul hon kommer ha, och Får hon sen ett jobb efter kursen kan det nog mycket väl bli så att vi säsongar på samma ställe, och delar lägenhet, vore dumt om Mix & Vix inte bor ihop nångång, efter allt snack. Vi får se håller tummarna.

Annars så satt jag och kollade på massa bilder från min underbara barskola förut, och shit vad man längtar tillbaka är väl bland det bästa ever, och jag har sagt det förut och säger det igen men det är värt att sägas, me loveeeed it. <3 Saknar alla så fruktansvärt mycket, en reunion vore egentligen inte helt fel.

Nog om mig...nu skajag kolla runt och sen är det dags för scrubs om en kvart.
Hörs
 Bild från barskolan -08
                
                                                                                  Miss M


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback