Lagom kvar.. tror jag.

Trött trött trött... men sjukt sugen på att kolla på film men alla nerpackade, är iochförsig sugen på att kolla på Sagan, men dem filmerna har jag inte, än...

Nu är typ mitt badrum klart, hyllerna är på plats, lite saker är på plats, imorgon ska vi köpa ny duschslang och duschdraperi och eventuellt en liten papperskorg till badrummet. Köket börjar också bli klart, bordet på plats, en hylla på plats, tallrikar, bestik och glas på plats, imorgon ska jag köpa en hylla till så ska vi sätta upp dem så är nog köket klarre snart, sen att det saknas lite stekpannor och sånt, de får man leva med... tillsvidare.. 
Ställde även sängen på plats och bäddade den, bokhyllan är på plats med lite saker i redan, imorgon ska jag väl försöka hinna måla nattduksbordet en gång till också. Mycket att stå i hela tiden, men till söndag är nog det mesta klart, hoppas jag.

Men en fråga.. Vem fan gör pommes på en plåt i ugnen och sen inte tvättar av den och ställer tillbaka den i skåpet?
Svar : JO, ÄCKLET som bodde innan mig i lägenheten, så jävla snuskigt.
Jag kan ärligt säga att jag hatar den personen, nån som kan va så ofräsh och skitig är fan ingen jag vill veta av.  Aja nog om honom.
Märkt att det är en massa unga i huset, så det är ju skönt. 

Det är en liten värld.. nästan läskigt.

Nu ska jag göra nått annat så vi hörs.
Puss
               Miss M


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback