kl halv sex på natten, morgonen ?

Japp, efterfest, och jag sitter framför datorn hemma hos Robin, som smsar med brudar, oskar sover och nathalie är nog mest bara trött.. ska snart gå hem och sova... ja o grabbarna är ju typ grannar nu förtiden... helt rätt.

Intervju i mars, pepp pepp, håller tummarna nu då.
Adam tensta på lerkan ikväll... lagom med drag, kunde väl varit fler, men får hopppas på att det blir mer o mer med helgerna..

Jag tänkte bara uppdatera lite snabbt nu när jag endå sitter vid datan, men robin börjar tjata så ska fatta mig kort, ska börja skissa på nästa tatuering till Sara imorn, så har jag ett nytt tidsfördriv iallafall.

Ha det så bra så hörs vi så snart ja kommer online igen.
PEACE OUT.. (manlig som jag är ??)

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback