Inflyttningsfest på g.

Så var det äntligen lördag!

Igår blev det jobb, sex timmar, trött som ett as på jobbet då jag nu förtiden inte verkar kunna sova längre än till tio, vad är det frågan om ?
Jag är sjukt trött nu också, vaknade tio idag med, och jag måste ju vara pigg till ikväll så det blir nog en lite sovstund på eftermiddagen om jag kan somna.

Nu är jag hemma hos ma o pa, jag ska gå en promenad snart med pappa, sen ska jag färga håret om jag får låna pengar av mamma.

Ikväll blire inflyttningsfest med mina brudar, Sara, Sarah, Amy, Bella, My, Allie, Bella, Katrin, Vicky, Malin & Nathalie.
Robin, Oskar och Peter tittar nog också in en sväng. Ska bli riktigt kul. Sen får vi se vart vi drar nånstans jag hamnar förmodligen på olearys iallafall men vi får se.  Pepp pepp !

Nu ska jag ta tag i dagen.
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Elin

ha det kul.

Postat av: SARA

det var askul, tack <3

2009-02-01 @ 22:58:37
URL: http://noprincess.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback