Fullt upp.. ?

Jag flyttar för fullt, idag har jag målat i skåpen och garderoberna, imorgon blir det städning av köket så man åtminstonde kan få in lite saker där inne.  Nu är jag taggad igen, det går som humörsvängar om hur det känns att flytta. Men som sagt jag har ingen aning om vad jag gör om ett par månader och får lösa situationen då.

Tackar Sis för den fina kommentaren du lämnade! <3
Hoppas du tyckte om lägenheten även om toaletten måste fräshas upp lite.

Annars så är det inte mycket annat som händer.  Jag och pappsen håller på att kolla igenom alla harry p filmer, imorgon är det dags för trean, och efter harry kankse vi tar oss igenom sagan trilogin (stavning?) Man får passa på medans man bor hemma, och mamma inte är hemma och att ja inte kommer ha någon tv sen förmodligen. Men jag ska ha inflyttnings fika med släkt ena dagen och alla vänner andra dagen och då hoppas jag på mer inflyttnings presenter, kan ju hålla tummarna för att det blir en tv då. Mer om när det blir kommer.. mor min måste nog återvända till sverige först.

Nu har jag skrivit lite och ska väl om ett tag återgå till mitt packande.
Juste, gillar att snön äntligen kommit även om det är lite försent och att det är svinkallt ute.. men det är mysigt att titta ut på de snötäckta träden (dom få som står kvar).
Vi hörs.

                        Miss M
Ps. jag saknar det jätte blonda..


"Med såhär varmt i bilen kan man nästan låtsas som att det är sommar"
- Alice

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gillade lägenheten!? Jag ville bli sambo med dig!!

Har min Alice sagt så..hon är ju så go...jag skrattade högt. Det är ju så sant och positivt oxå!

2009-01-06 @ 01:37:52
Postat av: Mickan

Bra du är välkommen jämt !

Ja hon är ju världens sötaste !

2009-01-06 @ 22:17:45

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback