Första natten...

JAG HAR SOVIT MIN FÖRSTA NATT I NYA LÄGENHETEN !

Känns sjukt bra, visseligen sov jag inte själv,.. hade sällskap av Bella också, as mys och vi kollade på en massa vänner avsnitt Såklart ! Fick även tillbaka min Kill Bill film som varit borta i år och dar. Äntligen !
Lite läskigt äre dock när Bella börjar tjaffsa om spöken och sånt, jo tack, ett litet barn är man nog fortfarande...


Ikväll ska jag nog inte sova där... har inte bestämt mig än.. men lutar åt att jag sover hemma hos pappa, jag måste ju ändå hjälpa till att städa hemma imorgon, eftersom vi skjutigt på det... så imorn ska granen kastas ut, eller iallafall ställas upp på vinden igen.

Nu vill jag beställa min badrumshylla från IKEA, så sis kan du bestämma dig om du ska ha nått där ifrån eller? :b
 Den är as fräsh och passar perfekt !

Hörs senare ska nog duscha nu.

                 Miss M


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback