Första natten själv & galna svenska tjejer ikväll.

Nu har jag sovit själv för första gången i lägenheten också, allt gick fint och jag lever fortfarande.
Bella kom och höll mig sällskap igår kväll iallafall, vänner och nachos blev det, och en massa prat !
Vi har även kommit fram till att lägenheten kommer alltid bli kallad lägenheten, hem är fortfarande hos mamma o pappa. Shit kan ja skärpa till mig och bli vuxen nån gång ?? Men det kommer väl det också..

Nu är det snyggt iallafall där, fortfarande möbler som fattas men det kommer nog, och nej Lollo, jag handlade mest bara ramar och en film till pappa, sen köpte ja salt och pepperkar på hemtext på rean, jag är dålig på att shoppa på rean har jag märkt..Men hur som helst du är välkommen när som helst bara slå en pling så jag är där :)

Ikväll ska jag jobba och jag är så sjuuuukt trött, och jag vill inte sätta på mig min miniatyr tröja jag måste ha,, OM jag hittar den ;b vi får se hur det blir med den saken.. men hoppas på riktigt rolig kväll och bra dricks då jag inte jobbade igår och ligger back på cashfronten... vi får se. hoppas hoppas iallafall... Jag menar Swedish girls gone wild är ju dagens tema och fyra tjejer från tidningen Moore kommer, så lite folk måste det väl dra ?? Håller tummarna.

Vi hörs nästa gång jag är hemma, som vanligt :)
Då jag inte har nån dator i lägenheten, men vill ni att ja ska skriva när jag är där också så får ni gära donera pengar till mig så att jag kan köpa mig en dator till nya placet.
Ha de bra.
                      Miss M

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback