Ett steg närmare en snygg lägenhet.

Ja nu var alla mina möbler på plats, nästan iallafall, kvar hemma finns, en svart hylla, soff bord och liten byrå  det flyttas imorgon. Idag fick jag hur som helst dit sängen, soffan och en stor bokhylla.  Nu börjar de falla på plats.

Tackar Isabella och Nathalie så jätte mycket för bärhjälpen, hade ju aldrig klarat det annars :b
(Tackar även min nya granne som hjälpte till)
Tänkte här lägga upp en bild på brudarna, men bilder från min dator har lyckats försvinna.
Ni är hur som helst toppen. <3

Imorgon ska jag inreda mer, kankse blir jag klar då med badrummet och köket? (som jag skulle blivit klar med igår men jag och pappa tog spontan trip till IKEA istället och inhandlade snygga badrums grejer)

 Så detta till badrummet blev det.. När jag är klar och vi tar nästa trip till IKEA ska jag köpa den hyllan som fattas och det är denna  Superfräsht. Så jag blir nog nöjd. Sen blev det hur som helst mest små saker, skärbräda, kastruller, tallrikar, skålar, mindre tallrikar, glas, krokar, bestik m.m m.m

Idag inhandlade jag grogglas, kapsylöppnare, och en kruka. Får se vad som fattas sen när allt är på plats.

Nu ska jag sova. Godnatt.
hörs
          Miss M

Kommentarer
Postat av: Lua

jahaaaaaaaaa när kommer bilder då? vavava? ser inte ut som det blir så mkt jobb som jag trodde, kan nog komma upp & hälsa på :D


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback