En snabb uppdatering...

Hemma och hälsar på här igen.... har nog haft den tråkigaste dagen ever i min lägenhet idag, jag fixade klart halva fotoalbumet (så ja har andra halvan kvar till morgondagen), sen bestämde jag mig till o med för att diska, så tråkigt hade jag.. och sen blev det såklart en jäkla massa vänneravsnitt, som egentligen aldrig är tråkigt, så de underhöll jag mig själv med.


Nu har jag ätit här och precis skickat ut mitt CV till lite jobb här och var, gäller bara att hålla tummarna för att få jobbet som jag veeeeerkligen vill ha, Lina vet vilket, hehehehehe....

Ah nu ska jag ta lite huvudvärkstabletter med mig.. för att återvända till mitt cribb.

Hinner inte skriva nått kul, känner mig stressad nu.
Hörs.

 En skön bild bara.

Kommentarer
Postat av: allie

haha söt bild!

Postat av: amsan

vart har du sökt? <3

2009-01-21 @ 19:47:01
Postat av: Lollo

Ja det var jättetråkigt när jag var hos dig ;D

2009-01-21 @ 23:50:09
Postat av: Lollo

Hoppsan jag tar tillbaka mitt förra inlägg!! Jag var ju hos dig idag onsdag 21 och inte tisdag 20...så idag var det ju inte alls trist.Du fick ju till och med åka en sväng med bilen till Öppen hand och se på när jag lämnade prylar där!! Puss på dig!

2009-01-21 @ 23:54:07

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback