Allmänt...

Så är kl snart halv ett... inte sådär jätte trött men ska nog sova snart iallafall... Jag stannade hemma hos pappa, får ju sånt super dåligt samvete varje gång jag lämnar honom ensam.. men som tur är kommer mamma min hem på fredag, och förhoppningsvis med ett par låga converse skor, antingen blåa eller beiga.. vi får se. Blir nog bra.

Ams studentmössan ska nog med ;) Med den texten jag har så är det ju inget man vill lägga undersängen snarare uppe på hyllan så man ser den.

Idag fick jag ytterligar 100 bilder som jag beställt, dem flesta är från barskolan och favoritmänniskorna därifrån.. så när jag kommit till rätta i mitt place ska ja spendera lite tid på att sätta ihop mitt fotoalbum på omkring 200 bilder.. kan bli kul :)

Nu blev detta inlägg sjukt ogivande.. var inte alls på skriv humör...
Juste, tränade idag, och mer träningsverk på det... men jag vix OCH sarah var hurtiga på gång 45. Träning imorgon också box 45,  sjukt slut till helgen.. tur att man är ledig på fredag!

Hur som helst. hörs.
                                          Miss M

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback