typ 1000 bilder av lägenheten.

Ute på arnö igen, vaknade tidigt idag, ska träna klockan tre så passar på att uppdatera mig på arnö innan så slipper jag åka hit ikväll...
Igår fick jag reda på att jag ska jobba på lördag iallafall, får se hur mycket folk det blir... hur som helst blire lite pengar iallafall. 

Igår städade jag lägenheten, ordentligt och tänkte att man kankse skulle slänga in lite bilder på hur det ser ut för er som inte sett den än :) Mycket mer som måste fixas dock men men. 
  Från hallen typ det första man ser när man kommer in.  Köket,  matbordet, och en bild på min snygga man, har dock inga stolar än, men går väl okej att stå upp och äta. 
badrummet, med ett minibadkar, men man ska väl inte klaga.  Soffhörna, funderar på att göra mig av med den gråsvarta soffan.  ifrån andra hållet, en liten tv, men tackar Bella ändå för lånet av den, för annars skulle jag vara helt isolerad då ja inte har någon dator eller några pengar på mobilen.   min sovhörna, med ett förlitet överkast, men vad ska man göra. 
 Sist hallen ifrån andra hållet.

Ungefär sådär ser lägenheten ut. 

Uppdaterar kanske senare igen. 
Hörs.
 

Kommentarer
Postat av: Jansson

Inte riktigt nojd med din tavla i koket, what about me?

2009-03-03 @ 13:25:00
Postat av: ELin

riktigt snyggt har du.


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback