rubrik brist.

Helt slut.
Var nyligen på Boda Borg, och körde hårt med syster och hennes familj, vi klara 5 banor på två timmar så lite bra var vi ju ändå ! Kunde haft bättre lagkänsla men får blir till nästa gång.

Jag ska ikväll och träna, men inte på gymmet ikväll blire en fotbollsträning bara för att känna av lite. Vi får se hur det känns... jag ska sova på arnö så lär ju uppdatera senare.

Annars så rullar väl det mesta på som vanligt, städa i lägenheten igår ÄNTLIGEN efter två fester och en stor hög med disk var det dags att ta tag i mig själv, möblerade om också... tröttnar ju så snabbt. Efter det kom Bella och vi gjorde as god kycklingsallad, spelade Game of life och tittade på lite sköna komediserier.  Sen hem till henne kolla på film, Rumor has it, med Jennifer Anistone, den var ganska bra faktist.

Efter träningen ikväll blire nog lugnt framför både tvn och datorn.
Så vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: B-lund

Ja jag ska vara där 12:) Ja men vi kan dela på bensinpengar. Är väl de bekvämaste? eller va tycker du?

Postat av: B-lund

Nej jag har inte en susning:P haha

Ja senast, ifall de tar ett ta så är de ju bra att ha tid, men tio halv elva är ju bra!

2009-02-18 @ 14:46:14
URL: http://theresemberglund.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback