lite snabbt sådär.


Hemma och hälsar på min sjuka pappa, ska snart åka iväg och handla åt honom, sen hämta min skiva hos stefan och eventuellt hämta upp mamma.
Ikväll blire tacos och beverlyhills säsong 2 med Bella, nu när jag inhandlat, som varit så efterlängtad.
Ja det är ju nostalig över det hela..

Jag vill ha en dator i lägenheten, känns lite halv jobbigt att bara kunna kolla sin mail då man är hemma hos mor o far, känns som om jag tappar kontakten med hela omvärlden...
tack för era tips brudar, men amy inte en chans att det blir en siemens :b, förmodligen blire nog en dell, eller ah jag vet inte inte så insatt som sagt, Gabbsan får nog kolla upp en så får det väl bli en likadan.
Iida kul o höra lite ifrån dig :)

Idag lyckades jag iallafall bli klar med mitt nattduksbord ifrån IKEA,  typsikt ikea med en sådär 2000 små delar som ska spikas och skruvas och ja u name it.  Började bygga ihop den vid 12 tiden igår natt, och kände att det inte var helt rätt att börja spika då, men idag så.

Nej nu ska jag inte fördriva mer tid här,.. klockan är redan halv fem och jag måste rusa.
Vi hörs.

ps. hatar mina ogivande inlägg....

Kommentarer
Postat av: amsan

meeh vadårå?

2009-02-05 @ 18:00:22
Postat av: M

saaaaknar dig!! :'(

ska se till att få ledigt någon jävla gång nu efter flytten och komma ner och hälsa på!!

Inte sett dig på ett halvår snart ju.. :'(

Postat av: alllie

jag har en DELL! dom är bäst!

2009-02-05 @ 22:13:29
URL: http://peckish.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback