jag hade en sån bra rubrik, men den glömdes bort...

Nu sitter man här än en gång, hemma hos mor och far.
Jag måste fixa en dator till lägenheten, alla mina någorlunda djupa tankar kommer då, jag vet exakt vad jag ska skriva och hur och allting tänker igenom allt... men sen när jag väl kommer hit för att skriva så minns jag ingenting... det kankse är därför man bör skriva upp det men när man ligger i sängen runt klockan halv tre på natten så är man inte direkt pigg på att resa sig upp för att leta efter en fungerande penna och ett block, men så får det nog bli iallafall måste ju bli skräpning med mitt sätt och skriva här...

Snart ska vi hur som helst iväg och kolla på en hund, as gulligt dock kostar den sjukt mycket men man vet aldrig, är den söt kan det ju bli svårt att motstå! Men vi får se..

Imorgon är det den 10 februari och Victoria K fyller 20 år, hur snabbt går inte tiden egentligen ? Nu börjar alla fylla vuxna, och jag har ca 3 (?) månader kvar... Men fortfarande inget spikat om vart jag kommer befinna mig... på tal om det så är det 'bara' en månad kvar till min intervju.. måste börja förbereda mig mentalt känner jag, jag kommer ju vara ett nervvrak.. tror Sarah ska följa med som stöd. Nån att hålla i handen behöver jag nog med mig.

Och påtal om en månad så äre typ knappt en månad tills Katrin får sin lya brevid min, ojoj, det blir skoj!
Annars så har jag haft ont i magen i typ ett dygn nu.. om inte mer... vad är det frågan om undrar man ju ? Sitter och pratar med sis över facebook, och vi diskuterar choklad, ja man blir ju inte lite sugen på det.

Men nu ska jag avsluta här.
Vi hörs, och nästa gång med ett förhoppningsvis mer givande inlägg.
peace.

Kommentarer
Postat av: B-lund

Ska du på intervju för rhodos?

Postat av: B-lund

Ja jag tror jag ska det. Hur kommer du dit?

2009-02-14 @ 15:32:12

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback