Inget jobb inga pengar, men nyttig är jag iallafall....

Dåligt uppdaterande, men hallå jag är helt avstängd från omvärlden... inget internet i lägenheten, inga pengar på mobilen och jag har typ bara 3an och 6an som räknas som bra kanaler....
Så ni får ursäkta att ni inte hör så mycket ifrån mig, men ni är välkomna att ringa mig när ni vill... ni som har cash.  Sen tar jag gärna emot lite bidrag om ni känner er generösa.


Annars då ?
Sist jag skrev var i lördags, och jag jobbade inte. Nu är det snart helg igen och jag jobbar troligtvis inte då heller... KUL. Älskar att vara fattig utan jobb. Men jag är inte bitter.. jag kan nog sitta hemma och kolla på vänner eller nått annat roande.
Igår var jag på arbetsförmedlingen, först för jobb garanti lyssna och vänta i en timme för att höra att du kan väl komma hit den 10 mars  så kan vi diskutera mer ? (KUL kommer aldrig få pengarna där ifrån heller... ) Sen var jag där igen med Therese, fixade så vi slapp betala tåg biljetten upp till Sthlm den 8 mars. Jag börjar bli sjukt nervös för intervjun. Men det får gå som det går... Förmodligen med mitt flyt så gåre helt åt fel håll men det återstår att se.

Jag har iallafall tränat hela jävla veckan, och imorgon blir det ett gångpass på 30 min och på lördag ett dans pass på en timme, sen får jag vila på söndag. För sen kör vi igen på måndag!  Ätit lite nyttigt också, köpte ju grönsaker när jag var och handla sist. Så till middag igår kväll efter träningen blev det sallad, gurka, skinka, oliver och fetaost.
 och idag till lunch blev det, ägg och macka med sallad och skinka på.
Vad jag käkar ikväll har jag inte bestämmt antingen sallad igen eller så äter jag här ute på arnö det blir väl soppa eller nått, vi får se.

Hursomhelst nu när man är fattig och inte har nått o göra, det är då man behöver nån som kliar en på ryggen...eller nä för jag har ingen lust men nån som är jävligt rik och vill skämma bort mig skulle inte sitta helt fel.

Ikväll ska jag och Bella ut till skavsta höra lite om eventuella sommar jobb, får se hur det går. Måste skriva ut mitt cv.
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: amsan

det är inte arbetsförmedlingens fel, skyll på FÖRSENINGSkassan ;)

vart på skavsta?

2009-02-26 @ 19:59:31
Postat av: B-lund

Det kommer gå så bra så:)

Postat av: micaela

Jo amy det är arbetsförmedligens fel, ja är ju inte ens inskriven på jobbgarantin än :@.

Sökte jobb som sån som kollar väskor o sånt.

2009-02-27 @ 13:20:18
URL: http://delajara.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback