hatar att detta fält alltid måste fyllas i.

Igår var jag med Malin, alltid lika roligt, även om vi inte gör något vettigt, det blev film med popcorn, sen åkte jag hem och kollade på vänner och gick och la mig skapligt tror jag ?

Idag var det träning som gällde som vanligt, världens träningsvärk från gårdagens pass. Men idag var Vicky och jag peppad för bounsklass striptease aerobic, haha. Men det var roligt. Jag gick hem sen och packade ihop dagens outfith och åkte ut till arnö och duscha, juste även hämtat ut biljetten till Sthlm för nästa söndag. NERVÖS.

Nu sitter jag här, ikväll ska jag nog äta ute med Bella, och sen jobba inte ett dugg sugen på det faktist, hade hellre varit ledig som tanken var, men pengar behövs alltid så man kan inte säga nej. Får se vilka jag jobbar med ikväll.
Pratar med Fredrik på msn, som fan steker nere i värmen fortfarande, men blir pyjamasparty och fest bakom baren när han kommer hem. Det blir nog bra.

Jag är sjukt sugen på bio nu, synd att det inte går något bra, men är jag ledig nästa helg kankse jag tar och bjuder mig själv på det.

Aja vi hörs.

ps. Moa vart håller du hus ? SJUKT längesen nu!!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback