Cause we all just wanna be big rockstars

Körde hem till pappa idag och i bilen med radion på, Nickelback's Rockstar kom på och jag blir så nostalgisk varje gång jag hör den, för att den påminner mig nog mest om Grekland, och det är bra för det är grymma minnen därifrån. Sitter i min bil sjunger med hur högt och falskt som helst, men känner hur jäkla glad man blir av det. <3

Jobbade igår, jobbar idag i hopp om att den snygga grabben från igår tittar förbi.  Jobbar imorgon med, in med cash bara, aja lika bra att jobba på alla jävla hjärtans dag, vad är det för högtid? Ge mig lite rika snygga grabbar så skulle jag nog uppskatta dagen men det är svårt i nuläget...  och ja idag är det fredagen den 13, men känner inte mycket otur över dagen, ja inhandla ett par nya pjuks och hängt med Bella hela dagen så jag är nöjd hittils iallafall kommer väl otur på jobbet annar, kommer väl tappa en massa glas eller nått annat jobbigt.

På tal om nostalgi, träffa på Linnea på stan och tog en snabb uppdatering där, och sen Sara ifrån gamla klassen, ja shit tiden går fort när man har roligt, och ja allt ifrån studenten har ju iprincip varit kul så!

Nu får det räcka..
Hörs.
Nä juste, sjukt sugen på att köpa en peruk, tips på var man kan göra de?  ;b
hej sålänge.


Kommentarer
Postat av: amsan

vad tusan ska du med en peruk till?

2009-02-14 @ 20:57:26
Postat av: B-lund

okej. Jag vet inte, jag tror inte jag har tillgång till bil så mitt alternativ va tåg men då kanske vi kan göra sällskap?


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback