Början på Februari redan.

2 februari 2009.
Snacka om att tiden går fort, det är redan februari.
Ska man iväg och säsonga i sommar är det ju på tiden att börja tänka på saken, eller ? Jag känner mig stressad, men det gör jag ju typ alltid så... hur som helst, går intervjun som den ska så är ju det ordnat, jag är taggad som fan men ändå sjukt nervös... aaah, Mickan måste göra en bra första intryck !


Men i lördags hade jag sjuuuukt kul !!
TACK ALLA NI <3
Jag hade as kul på inflyttningsfesten, hade sjukt kul på krogen, och fan va man däcka skönt i sängen sen då.
Dagen efter mådde man som man förtjäna, iallafall när jag skulle köra Sarah till jobbet klockan nio !
Men jag kom hem helskinnad och somnade gott igen, sen upp och plocka lite...
Ikväll väntas disken och lite mer städning tror jag nog.

Jag vill tacka igen för alla suuuuper bra presenter jag är hel nöjd.
Fick bland annat en bröd rost av OBH Nordica, en svart sådan
 
 Svin snygg !
Sen fick jag, grytlappar x antal :b, toalett borste, toalett artiklar, 2 st osthyvlar, äggklocka, lakan, konservöppnare, ja så minns jag inte mer men jag är hel nöjd,  <3
Tusen tack igen mina babes.

Till helgen ska man fira Gabbs som kommer hem, sen har inflyttningsfika plus fira pappa på söndag, ja massa planer nu, i nästa vecka ska vi nog kolla på en hund också !  As mysigt !

Nu ska jag hoppa in i duschen av två anledningar 1, jag har hårfärg i håret som settat i för länge,  2 jag gillar inte min dusch i lägenheten.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hund!!!???

2009-02-02 @ 19:07:10
Postat av: alllie

tack själv snygging :D


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback