You were made to go out and get her

Åh vad jag har så mycket mer skrivlust nu när mitt internet fungerar som det ska. Även om jag inte alltid har särskilt mycket intressant och skriva..

Idag gick jag upp ungefär halv tio käka frulle och slappa... sen var det dags för städning och tvättning så nu är det rent och snyggt som aldrig förr i mitt rum. Plockat och flyttat runt på grejer.. kan ju hoppas att det håller sig såhär iallafall i några dagar. Asskönt med nytvättade lakan!  Det är dock dåligt väder idag så kläderna som tvättades hänger på tork i mitt rum och lakan kunde man ju torka i torktumlaren som tur var. Ja imorgon kommer han då, och nej jag kan inte säga mer nu än att jag har iallafall en säker nyårskyss! Yes!

Nu väntar jag på att Emma ska åka mot Manly så ska jag möta upp henne och sen handla käk klockan är nu halv fem och jag har fortfarande inte ätit sen frukosten så är sådär lagom snurrig i huvet och hungrig. Får se vad vi hittar på bbq stod på schemat men tror inte vädret tillåter det så kanske fest, eller ja något sånt jag ska ju inte dricka förän nyår har jag bestämt, spara pengar spara pengar!

Juste även hunnit med att skypa med Sarah o Sara, åh det var så kul o se dem! <3

Här är jag på juldagen förresten, mest till sara då som inte kom ihåg hur jag såg ut!!


Nej jag kommer säkert uppdatera senare igen, bara för att.
peaace
(på tal om peace så har jag ca 7 olika smycken med peacemärken, och typ 11 olika med nitar.. borde kanske variera mig lite mer)

Kommentarer
Postat av: Sarah

jeflar va snygg du va ;)

2009-12-28 @ 17:23:20

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback