waste of time

Grillkvallen vid shellybeach overgick till pizza och film mys istallet, det blev lite enklare so, jatte mysigt bara vi tjejer. Vi kollade pa take the lead, helt okej, aven om den var lite for val forutsagbar. Men men:)

Nu sitter jag pa ett jakla internet cafe ockso, aslame. Fortfarande funkar bara msn o skype hemma!

Kanns inte alls lika kul o uppdatera nar man inte far sitta sjalv och bekvamt hemma i sin egen sang, man har som liksom mer och skriva da!

Vet iallafall en ny tjej som ar intresserad av och dela rummet med mig nu nar ylva drar pa onsdag, har inte traffat den har nya tjejen an men hon jobbar med Siri och Charlotta och dem gillar henne sa, ah sa farlig kan hon nog inte va, far se vad demelsa och shane sager om jag tar dit en ny tjej, eller om jag hellre ska bo sjalv, det skulle ju vara ratt skont med eget rum. Men det blir dock 50 dollar dyrare i veckan... far tanka pa saken.

Idag har vi asfint vader inte ett moln pa himlen, Ylva ville inte till stranden so vi har gatt en aslang promenad, asskont, men nu smsa Armin och tyckte vi skulle komma till shelly beach sa kanske drar dit och steker lite.

Ha de sa bra!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är avundsjuk på dig för att du har en kompis som heter Armin :P


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback