Time may change me

Igår hade jag inte så mycket och skriva därför uppdaterade jag inte, det blev bara en tvätt- och städdag det gick hyffsat bra och nu är det ganska rent och fint. Dock hängde vi kläderna på tork ute och imorse har det regnat som bara den här, för en gångsskull. Så allt är dyngsurt, och först nu vid två börjar solen lysa lite.

Det blev en promenad igår också skönt ute i solen, och sen lagade vi kött och pommes som blev sådär.. kött som jag trodde var ko visade sig vara gris. Typsikt, men det var okej iallafall. Idag vill jag gå och stor handla, men Ylva har börjat vela fram o tillbaka igen om hon ska stanna eller inte så hon måste bestämma sig så jag vet om vi ska handla ihop eller inte, lite jobbigt, men jag vill endå att hon ska stanna.

Saknar mina systrar väldigt mycket nu kom jag på, så skönt och bara glida ner till Lollo, och umgås med henne och barnen och bara mysa, eller åka upp till Östersund och ha kul hos Gabbs eller bara ringa henne och må bättre för hon alltid säger dom rätta grejerna. Åh jobbigt och vara tio timmar före och att det dessutom ska vara dyrt och prata i telefon..

Jaja, annars vad som händer idag återstår att se, det är ju reggaekväll ikväll igen får se om vi går dit, hoppas vädret klarnar upp ännu mer, man blir lite piggare då. Nu ska jag nog ta en dusch. Hör nog av mig senare, om jag kommer på mer och skriva.


Blue mountains, three sisters.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi åker dit den första och åker hem den 29e :) <3

Postat av: Sarah

jag behöver dig här hemma just nu...

2009-12-10 @ 20:07:21
Postat av: mikey

Sara vi kanske ses, men jag holler dig uppdaterad.

Sarah, jag behlover dig h'r just nu!! Skynda dig.

2009-12-11 @ 02:38:11
URL: http://delajara.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback