sunday night

Vad hände?

I söndags, vad hände ? Drar ner och lirar biljard med Niclas, Armin och Jimmy, dem drack väl några öl sådär, sen kom Charlotta också och helt plötsligt var vi typ nio pers, och jag hade en öl framför mig (som jimmy bjöd på betalar inte öl själv:b) drack den, och sen vid tolv bestämde vi oss för att dra in till Sydney!!! Så ja sagt och gjort tog vi taxi in till Kings Cross ( som är lite som red light district tydligen) hamna på en krog som hette Goldfish, ganska nice ställe faktiskt. Där in drack man sen 4 glas rom&cola och en tequilashot, och mådde ASBRA !! Hade riktigt kul även om dem tvinga mig och dansa vilket ni som känner mig vet att jag gärna undviker på krogen, men ibland får man bjuda till lite. Sen blev det fyllekäk och  taxi tillbaka till Manly och hem på efterfest med två lådor vin. Hade en asrolig natt och inte alls planerad, jag menar vi skulle bara lira lite biljard, gick hem vid 06.10 på morgonen gick till ett bageri köpte en asgod macka med skinka och smält ost, sen hem och somna vid halv sju på morgonen!!!

Ja det var en jäkligt lyckad kväll, hade hur kul som helst...  :)

Igår blev det utgång också kom ner till krogen vid tolv, och sen hem och sova vid tre!
Nu sitter jag hemma hos Charlotta och dem och snackar skit, sen blir det nog mcdonaldsmat!

Aja men vi hörs.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Poo

Men fan vad vi saknar dig här i Oslo! Hängde hemma hos Pakke och co. här om kvällen och jag härmade dig så jävla bra. Fan vad vi skrattade och saknade våran sickan!!! SHIIIT din bajskorv :(:(:(:( <3 <3< 3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3< (öser)


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback