so this is christmas

Så var årets juldag över också.. mindre alkohol än tidigare juldagar. Det blev några öl under dagen tillsammans med maten och allt folk här hemma. Men sen orka jag inte mer, alldeles för lite sömn nu de senaste nätterna, har varit jätte trött mer eller mindre hela dagen.. satt i mitt rum 2,5h medans gästerna fortfarande var kvar orkade inte vara social.. sen gick jag o mötte upp Armin o Kristoffer så gick vi och hyrde film, Road Trip Beerpong blev det, ganska rolig faktiskt... och sen gick jag hem i regnet.

Har ätit massa god mat idag och nu väntar som sagt en lång efterlängtad skönhetssömn. Kommer säkert bli väckt vid nio imorgon iallafall men vi får se..

Ska bli kul och läsa alla bloggar sen som man följer där alla ska räkna upp sina svindyra och asfina julklappar dem fått.. hm.. Men jag är nog inte avundsjuk egentligen jag är ju fan i landet down under och lever livet.

Nu ska jag sova.
Go'natt.

tagit ungefär 300 posebilder idag både med kameran och webcamen.. sånt är så lätt o roa sig med.


ps. Idag när jag skypea med mamma o släkten i peru så berättade min kära gudfar som är konstnär att han börjat jobba med en ny tavla med mig som motiv.. Jag blir så glad och varm i kroppen av lycka, man blir liksom lite ärad sådär.. han hade ett foto av mig 9år, ifrån Lollos bröllop.. så sitter jag tydligen på en stol där fötterna inte når ner till golvet och i profil (såklart), Sjukt nyfiken på att se tavlan så fort den blir klar!

Kommentarer
Postat av: fanny

fin blogg

Postat av: Sara

hade glömt bort hur du såg ut!!!:O

2009-12-26 @ 14:40:43
URL: http://noprincess.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback