pay for internet

Sitter po ett javla internet cafe, bara for o kunna skriva ut mitt cv, har inte testat om det funkar an for jag va tvungen o kolla laget po facebook first! :) Alla knappar ar helt kneppa har. Asjobbigt utan a a o, ni fattar.

Annars da? Spikat att ylva oker den 16, trist. So nu tar jag verkligen tag i allt, jobb jobb jobb!!!

Internet kronglar som vanligt hemma.. men kanske funkar det senare o da skriver jag mer, och formodligen ett roligare inlagg.

Ikvall ar de btw inflyttningsfest, awesooome, svenskarna: Siri, Charlotta, Kristoffer och Armin, det ska bli riktigt roligt, kommer tydligen massa folk, men ska inte saga for mycket for de blir aldrig som jag skriver ando typ. hmm. Men hur som helst, ska nog ha min svarta klanning med dragkedjan hela vagen, och de svarta gladiator skorna.

En sak som ar asjobbig ar dock att jag missar IDOL, damn it, finalen!!!! Men min kara stora ssyster Lollo ska spela in det at mig :) aven om jag nar jag kollar pa de formodligen redan kommer veta vem som vann, men det struntar jag i, jag vill se hela showen!

Aja, ha det so bra. Puss o kram

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback