my sister is coming!!!!!

skiiiit. hade skrivit ett inlagg inte sarskillt langt men ett inlagg iaf, och sa forsvann allt... aslameeeee.


Vill att internet ska funka pa min dator, blir galen pa det har tangentbordet... de suger. Aja asfint vader igar 35 grader typ, men idag har det bara regnat... langtar till nyar och nar sommaren borjar pa riktigt har!! langtar till mitten pa januari for da kommer MIN SYSTER HIT !!!! Hur lycklig ar jag inte pa en skala liksom ? ASLYCKLIG.  it's gonna be legen... wait for it... dary, legendary!!! Life just keep getting better and better.

Som sagt skit vader idag, sa ska sitta inne och gora absolut ingenting, tror jag iallafall.
Men vi hors!!!

Puss o kram.

ps julen narmar sig, och jag saknar er dar hemma lite extra!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback