leave a light on for me

Ja, jag får bara inte nog av erik, ha ha börjar känna mig riktigt fånig nu men ah han sjunger så himla bra. Nästan så jag var i sverige och kunde börja stalka honom. Okej nu ska vi inte gå till överdrift.

Haft en bra dag.. vakna vid halv elva, gjorde ägg och mackor till frulle med vatten o dricka till japp all min mat är typ slut.. men idag köpte jag juice och ost o sylt så har typ frukost till imorgon iallafall, ska vi kanske grilla på kvällen så då är ju de lugnt. Annars idag ? Tog bussen till Warringa Mall, träffade Emma och vi shoppa loss eller vi och vi, jag köpte nog aningen mer, shoppaholic tror jag att jag är ibland faktiskt.. Detta inhandlades:
Svart linne- behövligt faktiskt, till stranden o så!(kommer använda den till allt annat än de känner jag..)
Hårfärg- yes utväxten börjar bli för ful nu.
Super lim- mina bruna gladiatorskor är nu lagade, sweet.
Toffsar- jag tog gärna med mig EN toffs hit, som är sönder använd nu.
Nagelfil- min försvann..
Nitarmband-.... ehm.. snyggt.
Fotlänk- tänkte byta ut mina svarta gummiband nu, dessutom har den nya länken ett hängande peacemärke.
Svarta gladiatorskor- mina gick ju faktiskt sönder!
Peaceörhängen- hade faktiskt inga i guld så kände att jag behövde det.
Oj vad mycket det blev nu när jag tänker efter, men det är faktiskt mellandagsrea!


Ville dessutom köpa ännu mer, men jag stod emot... fast hur snyggt hade det inte varit med t.ex en guld bikini, iaf överdelen ? åhh.. vill köpa den men den kosta dock väldigt mycket, ifrån rip curl.

Sen efter vi varit där GICK vi tillbaka till manly och det tog minst 40min. Bra motion. Hängde hos Armin och dem och sen drog jag hem vid tio, så en tidig kväll for once.

Så dagens outfith, tröja och jeansleggins ifrån gina, hade mina älskade svarta boots till, det var lite kallt idag.

Ah men nu ska jag nog läsa lite, och stänga av datorn tidigt.
Imorn ska jag tvätta lakan och städa mitt rum, måste ju förbereda. Sen får vi se om jag tar hårfärgningen imorn också eller på tisdag. Ni får se resultat sen.
Puss och godnatt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback