just one of those days

Ännu har en söndag passerat, och idag har jag som jag skrivit tidigare haft träningsvärk i mina ben. Så det blev en relativt kort dag på stranden men under timmarna som solen tar som bäst så ännu lite färg har jag fått. Sen gick vi hem lagade mat, stuvad spagetti och stekt korv:b riktigt gott blev det eller iallafall helt okej. Sen har jag typ bara suttit vid datan, då internet nu fungerat hela dagen!!! Yes yes yes.

Har ÄNLTIGEN skrivit klart mitt cv, så imorgon ska jag skriva ut det och sen lämna ut dem också:) på g nu känner jag, även om jag är lite sugen på att dra upp till byron bay och träffa andra kompisar där vid nyår. Vi får se som sagt, får jag inget jobb innan jul så blir det nog så iallafall!!

Har pratat med mamma på msn och med massa kompisar, sen haft videosamtal över msn med lollo och alice, så himla kul och se dem, och dem bakade lussebullar hur avundsjuk är man inte på det? Sen en snabb skypening med Isabella, och vi bestämde skypetid kl för mig 7 på morgonen, känner att jag kommer vara på hugget. Men ska nog klara av och kolla upp och ösa lite med dem faktiskt, fyfan va roligt det ska bli!!

Nej nu ska jag äta nattmat och sen kanske sova lite då så att man orkar upp imorgonbitti!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så kul att läsa dina inlägg, vill

hälsa på dig nu!! Hoppas du har det bäst. Saknar dig !! Puss <3

Postat av: mikey

Åh vad glad jag blir :) Jag saknar dig och jag vill att du ska hälsa på mig så snaaart som möjligt :) <3 <3

2009-12-08 @ 03:35:37
URL: http://delajara.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback