It kept his motor running but it never kept him clean

Jag har nog haft världens lataste dag här so far.
Intressant som den varit så tänkte jag blogga om den...

Vaknade änltigen sent (10.37 för o va exakt o ja de är sent), gick upp och käka frulle, sen tillbaka till sängen kolla runt på nätet lite sen la jag mig och läsa min bok som jag läser nu, Interview with the vampire, den är faktiskt väldigt bra, dessutom läser jag den på engelska, yes yes.  Kankse inte har sagt det men jag läste ju ut första boken av sagan om ringen för ett par veckor sen, asbra bok och ska läsa tvåan så fort jag kommer till sverige igen. Anyway.. sen sov jag ytterligare 1,5h vid 4-5 nångång.. Fortsatte läsa då när jag vakna gick ner tog en macka och sen upp på rummet igen, sen har jag umgåtts lite med dem jag bor med och min kusin som kom hit.. skulle sen göra middag eller ja steka ett par ägg.. då var inte stekpannan diskad så då orkade jag inte det heller, blev en morot och en persika.. jävligt mycket till middag känner jag.. men har inte handlat på ett par dagar så har typ ingen annan mat hemma heller.. så tänkte ta en promenad imorgon innan frullen o göra det då.

Jag vet inte varför jag skrivit det jag nyss skrev men det är inga roliga inne på varken msn eller facebook.

En annan sak.. jag tror jag har blivit lite små kär i Erik Grönwall faktiskt.. hur snygg är han inte ? Assnygg, och sjunger asbra.. nördar med att läsa hans blogg och ha en egen spellista med hans låtar på spotify, eller ja hans coverlåtar.  Jag menar hur bra är inte
18 and life ? Ah det är ju bara en av alla bra!

Har sånt jävla sug efter How I met your mother, men tog ju bara med mig vänner och sen några filmer, doh! Vänner skivorna funkar ju såklart inte i dvdn här eller i min dator!!!! Ska försöka med surfthechannel men det lär nog inte gå, för internet här är så jäkla seeeegt.

Nu har jag inget mer att skriva.. längtar till tisdag.
Later.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback