Hello there

Alltså återigen börjar jag inlägget med att klaga på det här jävla internet uppkopplingen.
Men nu funkar det så ska försöka uppdatera lite då:) Och kanske två inlägg för att återberätta de som hänt senaste dagarna!

Reggaekvällen i torsdags var nice, lite mycket alkohol mot slutet men trevligkväll vare iallafall, och i fredags mådde man ju som man förtjänade, men det gick över det också och vi åkte in och kollade läget i sydney, operahuset harbour bron och ja alla svin höga byggnader :) Vi käkade där inne också och sen tog vi färjan tillbaka för en lugn kväll hemma.

Igår gick jag upp vid 6 på morgonen, men tar det i nästa inlägg, för jag hade en fyjävla lång dag :)

Nu ska jag lägga upp bilder på facebook och sen återkommer jag väl med ett inlägg här, men ska inte säga för mycket för jag kankse kopplas ur internet av nån anledning!!

Btw Ylva åker hem om en vecka typ, så nu måste jag leta nytt boende och sånt, jobbigt!!
Men så länge hon känner att det är ett bra beslut så ska man ju inte säga något. Jag trivs iallafall och ska ringa lite olika jobb imorgon, jag SKA ! Måste ta tag i detta nu :) Även om jag kankse vill upp till Byron Bay över nyår och fira det där (även om sydney sägs vara den bästa staden o fira i) vi får se!

Hörs senare.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback