dont wanna waste my time

Dåligt uppdaterande som vanligt, har absolut ingen skriv lust när jag har ett engelskt tangentbord, men nu lånar jag Siris dator så passar på att skriva lite.

I söndags blev det utgång som vanligt vill jag nog säga, vi drog till sydney såklart men denna gången vare bara jag charlotta, siri och vladi,  först till three monkeys och sen till goldfish. Hemma i Manly i vanlig ordning vid halv sex och klar för sängen vid sex och toksomna, sen vakna jag efter 4,5h kunde absolut inte sova längre gick ner till stranden mötte upp kristoffer och armin bada lite och hade det skönt sen hem till dem för att planera nyår... lutar fortfarande åt kryssning vilket känns asbra skulle vara riktigt roligt, och dem australienarna här säger att det är det bästa alternativet för det är tydligen kaos på gatorna..

Idag har vi varit på shelly beach och där fläktar det ingenting så det var asvarmt badat jätte mycket riktigt skönt doppa huvet med flit för första gången idag också.. kände att det var på tiden :)

Lite kasst med pengar nu faktiskt... men aja..
har inget kul att skriva just nu, men det kommer en annan dag... nu ska jag äta kyckling sallad och kolla på this is it tillsammans med Armin. Så hörs senare.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: amy

hur går det med jobbsökandet? :)

Postat av: Sara

Tycker fortfarande att det skulle vars askul ifall vi sågs i Thailand!!! Miss you, <3

2009-12-22 @ 23:37:42
URL: http://noprincess.blogg.se/
Postat av: micaela

Det gar langsamt men framat, den 4 jan ska ja ringa o boka in en intervju tid pa ett stalle :)

Hur gar de hemma ??



Sara de blir nog inte thailand langre for mn del, inte i jan iaf :( maste hitta jobb o sen kommer gabbi hit i mitten/slutet pa jan.



<3<3



2009-12-23 @ 00:17:47
Postat av: amy

okej, vart då? jodå hemma är allt likadant typ, astrist :p

2009-12-23 @ 15:20:26
URL: http://amsan.devote.se

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback