dance to this beat

Vilket skit till internet  vi har haft, därför jag inte kunnat blogga något!!

Men nu ska det funka, haha säger så varje gång, men håll tummarna nu :)
Senaste dagarna har varit lugna dem också, var och stor handla här om dan och det var tungt satan, vi gick nämligen och hemvägen är alltid ett helvette då vi har en hemsk jävla backe och ta oss upp för, ni som bott på hotellet i magaluf Vista sol (tror jag det hette) vet vad jag snackar om för backen här är snarlik den! Men man får se det positivt, det är ju träning iallafall !

Nu är det december och vädret blir bara bättre och bättre!
Bara för att jag inte kunnat uppdatera varje dag har jag nu ingen aning om vad jag ska skriva, men hoppas ni vet att jag mår bra, och trivs i värmen!!
Ikväll är det reggaekväll på en krog här i manly, det är reggaekväll varje torsdag med liveband och sånt det är nice! Så dit ska vi ikväll och avnjuta bra musik och förhoppningsvis träffar vi de andra svenskarna och massa andra så får vi till trevligt sällskap också!

Jag är lat och har fortfarande inte kirrat klart cvt, jag vet asdumt men det kommer ! he he.
Annars för er nyfikna har jag nog redan fått upp ögonen för fin kille, som dock inte är i sydney längre men kommer tillbaka om 2 månader, svensk dock;P men vi är ju inte exlusive så vi får väl se vad som kan dyka upp!

Jag har kommit på att jag vill skydive, men ylva vill inte, måsta hitta någon annan som vill testa på't!
Håll tummarna för att jag överlever om jag vågar mig på det, men uppdaterar er om jag tar tag i det!

Nej nu blev det tråkigt inlägg igen! Uppdaterar kankse efter kvällen igen, för nu ska vi börja duscha och dricka vin och fundera ut vad för kläder man ska slänga på sig ikväll.

Ha det så bra i kylan!!!
massa kramar!


Lite nya bilder finns på facebook, ska försöka ta ännu mer bilder, blivit lite dåligt met sånt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

vad kostar det där skydive?? <3

2009-12-03 @ 10:48:52
Postat av: nyyfiken vän

vem av killarna är det du tänker på :D kul att du har det bra! kramar

2009-12-03 @ 11:25:21
Postat av: mikey

Jag vet inte exakt vad skydive kostar, men sarah är du sugen på det? Isåfall ska jag kolla upp det så gör vi det ihop:D! <3



Vem är den nyfikna?


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback