bondi beach

Blir ytterligare ett kort o snabbt inlagg..

Idag har jag legat pa Australiens mest kanda strand, Bondi, asnice vare tog farja o buss dit vid halv ett tillsammans med Armin, lag dar o stekte, bada och sen forsokte ta oss hem vilket tog en evighet for alla skulle aka med den bussen vi skulle med sa vi fick inte plats, aja hur som helst halv nio var jag hemma.

Nu sa jag snart duscha och sen far jag se om jag gar ner till krogen o tar en ol eller inte. Kanske bara tar de lugnt hemma idag ockso, man sparar sa mkt pengar pa de sattet, och sen jag fick en ny 'beundrare' sa vet jag inte om jag vagar hanga dar, hehe.  Men vi far se, en sak i taget.

Julafton snaaart, slipper kopa nagra klappar, ASBRA!
Forovigt ar det kul att katrin och isabella hor av sig sa ofta, saknar inte er heller.

Nyar blir det btw kanske kryssning med free drinks and food, sounds awesome. plus att man ser fyrverkerierna mkt battre, men inget ar spikat kostar ju 200 dollar, sa vi far se.

later.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjenare! Skulle du kunna hälsa ylva att kolla på sin facebook och att hon gärna svarar på det jag skrivit på hennes wall?



Mvh Elin

2009-12-19 @ 15:24:44
Postat av: Elin

Tjenare! Skulle du kunna hälsa ylva att kolla på sin facebook och att hon gärna svarar på det jag skrivit på hennes wall?



Mvh Elin

2009-12-19 @ 15:24:56
Postat av: micaela

Hej. Ylva har akt hem, sa bara att rnga hennes mobil :)


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback