BBQ on the beach

Jag hatar det här jävla internetgrejen, jag kommer in på msn och skype utan problem, men så fort jag ska in på internet explorer så går det åt helvette !!!! Fattar ingenting, verkar inte gå och fixa heller, men nu har jag fått låna ylvas dator, som det såklart fungerar asbra på! Vad är grejen med det liksom? Samma rum samma uppkoppling men hennes fungerar utan problem. Aslame.

Men gårdagen då? Den var asbra, inflyttningsfest hos svenskarna ifrån karlskrona! Redo o nästan klara vid åtta, käka lite på hungry jacks innan och sen började rom&cola drickandet :) Ni som känner mig vet hur det borde ha slutat, MEN jag var duktig och tog inte med mig allt för mycket av det goda, så jag blev lagom full, hade hur roligt som helst blev strandhäng också istället för krogen tsm med sköna dudes. Sen drog jag hem vid halv fyra somna som en stock vakna halv ett imorse och mådde asbra faktiskt, inte ens lite bakis.

Idag har vi inte gjort så mycket kollat på lite snubbar ifrån USA som stod o dansa på gatan, sådär lagom snygga och sjukt grymma dansare. Ikväll eller snart ska vi gå ner till coles(typ som ica hemma) och köpa mat för vi ska grilla vid Shelly Beach ikväll, asmysigt, bara vi tjejer, ylva, siri och charlotta. Vi får se om vi hittar nå kubbliknande spel också vore kul. Så nu ska jag kila !

Vet förresten att Erik vann idol, han är bäst, kommer lätt köpa hans skiva. assnygg kille.
Nej ska sluta fåna mig nu. Vi hörs.

Take care. later.

ps. Mamma o pappa sitter på planet mot Peru nu, lagom avundsjuk på dem som får träffa släkten. <3

Kommentarer
Postat av: amy

HAN VAR GRYM!! <3


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback