another day in paradise

Jag är så trött somnade vid fyra imorse och vaknade vid tio,  snackade hur mycket som helst i telefon igår, lite halvjobbigt sådär. Denna dagen känns inte sådär jätte bra, men kan väl bara bli bättre.
Nu är jag online på internet och då funkar inte worddokumentet, och vi har ingen skrivare här så jag måste ta mig till ett internet cafe lite senare så att jag kan skriva ut mitt cv där, det känns sådär.

Men igår var en riktigt bra dag, låg på stranden med lite sköna svenskar, badade även för andra gången typ. Sen tog vi en glass på B&J's, asgooooood som vanligt. Sen gick jag hem duscha och fixa lite sen ner och möta samma gäng igen för att äta middag och säga hejdå till Pelle som idag åker vidare till Indien innan han ska hem till kalla sverige, riktigt trist faktiskt. Sen efter vi ätit och varit och lyssnat på en faktiskt ganska rolig ståupp komiker så gick jag hem och som sagt spendera flera timmar i telefon och så kolla jag på pirates och somna och vakna för att sen prata i telefon igen, kul natt. Ylva sov i Sydney hos sin kusin, så fick hela sängen för mig själv, awesooome !

Nej nu ska jag faktiskt slänga på mig bikinin tanka på mobilen och sen kila iväg och möta upp snubbarna vid stranden, siri och charlotta jobbar ju.  Hur kvällen sen blir återstår att se.  Förhoppningsvis kommer jag in på internet senare, men man ska inte säga för mycket.

Idag är en sån dag förresten som jag saknar alla er där hemma lite extra!!!
Kom och hälsa på mig!!

yesterdays day outfith.

Hejdo.

ps. får bo här i villan för 200dollar i veckan sen när Ylva drar, det är iaf bättre än 300, så nya bostadssökandet får vänta till efter jul, om jag inte drar iväg norrut. vi får se.


Kommentarer
Postat av: Sarah

vadå norrut???

2009-12-08 @ 11:54:43
Postat av: micaela

Ja men möta upp andra kompisar tills du kommer, jag ska ju vara i sydney när du kommer, men PICK A DATE, så jag vet :) <3


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback