All i want for x-mas is yooooouuu... eller?

Nej vilken tur att man inte gått och kärat ner sig vid den här tiden på året.. då är det ju bara den fåniga låten som kommer upp i huvet.. även om det finns en dude in mind, men det blir nyår tillsammans iaf, och det är inte samma som för några veckor sen, he he. Iallafall GOD JUL mina kära vänner och familj där hemma, jag saknar er!! Julafton här i 30 + minst, jag har äntligen fått rummet för mig själv vilket känns riktigt bra faktiskt, Louise fick ta rummet där nere tillsvidare så det är skönt. Kan komma hem sent nu utan att väcka någon! Nu ska jag faktiskt strax gå och göra köttbullar på pappas recept, kommer nog inte bli hälften så goda som hans men jag ska göra ett försök. Sen blir det dusch och fixa sig och sen vidare för BBQ och alkohol, känns bra! Det kommer verkligen vara en ovanlig julafton! imorgon på juldagen ska vi ha imigrant christmas istället för ikväll.. det är då jag ska servera mina köttbullar. :) Men nu rinner tiden iväg och jag måste börja dona o fixa. GOD JUL igen, ha en asmysig julafton där hemma med snö och massa paket.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback