wait for it..

Igår var en grym dag!
Efter jobbet drog jag hem och fixa lite allt möjligt och förberedde till att Katrin och Bella skulle komma! Vi hade lika roligt som alltid, självklart blev det massa youtube klipp, kolla bellas blogg så har ni några av dem vi skratta åt ! Sen blev det lite käk och somna till how I met your mother!

Idag har jag tvättat lite, diskat, plockat och handlat lite...
Har även hunnit sova middag och är ändå svintrött, hm jobbigt.
Har även beslutsångest som vanligt eller så är jag bara nervös.. men det går nog över.

Och snart är halvagänget ifrån Barskolan här och jag längtar...
 "its going to be legen... wait for it... dary"
Så det ser vi fram emot.

Nåja nu ska jag kolla runt lite till på nätet.
Imorgon blir det ner till gymet och försöka säga upp sig där, sen en runda på stan och på kvällen middag o mys med systrar och mor min!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback