lite kort o gott.

Börjar bli sådär dålig på att uppdatera nu igen... hamnat i någon svacka eller något liknande...
Men vet inte rikigt vad jag ska skriva om mina dagar, jag jobbar ju som en tok för det mesta tycker jag.... om man jämför med andra så jobbar jag säkert ingenting men aja...

Ute på arnö nu, har steeeeekt och badat i poolen så lite mer färg har man fått. 
Om lite mer än en timme så börjar jag jobba, 18-22. Uff, men men, kortpass ändå, sen hem och kolla på how i met your mother förmodligen, men vi får se... imorgon jobbar jag 16-00 om jag inte lyckas byta bort den... hoppas hoppas att det går.

På lördag är det poolparty fan va fest det ska blir. Supertaggad.
Sis som har festen så det är väl typ jag och Bella som hänger med här med gabbs polare men det blir nice!
Får se hur kvällen slutar, sen är jag ledig på söndag också, svin bra.

Nu ska jag ta och duscha innan jag ska till jobbet och svettas... känner att duschen nu är nödvändig^^


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback