Göteborg för andra gången i år.

Jag tog mitt pickochpack & isabella och drog ner till götet i torsdagskväll, vi kom fram efter en lång kvällstur.
Somna gott i bilen, spöregna hela natten gjorde det också så så himla bra sov jag väl inte, även om Bella sov som en stock. Nästa dag letade vi upp stan och shoppa lite lättt jag mer än henne.
På kvällen gick vi på bio och såg harry p igen och denna gång var filmen betydligt bättre! Efteråt gick vi en promenad igenom stan en bit och kollade på uteställena vi var alldeles för trötta för att gå in nånstans, sen gick vi tillbaka till bilen och myste där inne, min tur för baksätet och ganska skönt vare även om jag ville sträcka på bena!
På lördagen var det dags för liseberg, och jag älskart!!
1. min snygging jobbade fortfarande där i samma stånd och sjukt söt var han som vanligt.
2. Balder är fy jävla rolig skratta hur mycket som helst.
3. flumriden gjorde mig alldeles för blöt i första åket, men as kul ändå.
Hade så himla roligt, dock hade dem 21 överallt där inne så någon öl blev det inte.
men vid halv 11 tog vi bilen hem och kl halv tre på natten var vi hemma och då gick jag över till katrin och snacka skit och somna till vänner.
Ett par supermysiga dagar!
jag gillar götet, även om det var alldeles för få snygga killar där.. ja ja.

Tänk om det kunde bli liseberg en sista gång i år? Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Sara

skulle inte du på stor sjö yran?


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback