Fullt upp.

Nu har nyköpinsfestvecka varit, och jag jobbade mest..
I fredags blev det på tellus, lite i baren och även plock, lagom bra dricks också, super nöjd:)
I lördags för det välkända poolpartyt som min syster arrangerar varje år, lika roligt som alltid!
Massa alkohol, fotboll, bad och mat! Jätte trevlig kväll med bra folk!
Söndagen blev bakis dag, häng vid poolen och filmkväll med sis och bella!
Helgen var med andra ord kanoN!
Idag jobbade jag igen, och nu äre bara 2 veckor kvar på donken, går ingen nöd på mig!

men nu emot mina principer så ska jag nog åka till Norge iallafall, fan Katirn och Bella är ju där och massa annat skönt folk! Så det blir nog toppen, nångång i september blir det nog!


Ikväll har vi laddat upp bra! Blir mys med K och B!

Hörs då.
Peace

Kommentarer
Postat av: Sara

Postat av: Sara

oj..

vafan, ska du muppa i norge? häng inte på grupptrycket och stanna hemma!

2009-08-11 @ 14:48:43
URL: http://noprincess.blogg.se/
Postat av: amy

haha säger detsamma!

2009-08-11 @ 17:59:24

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback