det där med framtiden?

Nu väntar 3 arbetsdagar, sen är det över!
Ska bli sjukt skönt!
Tanken var ju Norge nu efter,... men är lite snålt med sovplats hos folk, så vet inte alls just nu.
Men den som lever får se...
Hatar dock att det en engång blev inställt med australien.. kanske inte är menningen att jag ska åka dit?
Give me some balls så att jag vågar åka själv istället, doh!
Jobbigt att det är precis som i våras nu igen typ..

Nu är jag trött... imorgon har jag ett 11-20 pass, sen kl 22 kommer Katrin hem och fy vad vi ska mysa!
Mår dåligt på bara tanken att hon flyttar i sept! Damn.

Aja, snart scrubs (eller om 40 min) så ska snart gå in till mitt.

hejsvej.

Kommentarer
Postat av: katrin (järke) igen..

ja det suger lite kuk att jag faktiskt flyttar sjukt många mil ifrån dig Micaela! Faaan vad jag hatar bakgrundsbilden du har i rutan där man skriver så att man inte ser om man skriver rätt eller inte. Sucks! Shit vad mysigt vi hade igår haha, skönt det för resten av min dag sööööögg! Okey nu ska jag fortsätta städa min lägenhet, ser du vad klockan är eller. insande! kyss

Postat av: katrin..

har du dött eller??

2009-09-02 @ 07:35:38

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback