Shopaholic i Östersund.

Dåligt uppdaterat av mig tror jag nog....
Hållt mig i Östersund över påskhelgen, huuur mysigt och roligt som helst... dock shoppade jag alldeles för mycket, men det var det värt.. mycket snyggt kom jag hem med... bla. fransväska, flätatskärp, jeans, två linnen, 2 t-shirts, en långärmadtröja, jeansleggins, ziptröja det är väl ungefär det jag minns nu att jag köpte.
Sen lirade vi lazerdoom också, riktigt roligt och tjejerna vann, såklart!

Men nu är jag hemma och allt är typ som vanligt, dock varit lite dålig på att träna, blir ändring på det till helgen då det blir träningsläger med fotbollslaget, och på måndag dubbelpass inbokat på gymmet.

Hur som helst, imorgon kommer Iida hit, en av toppenbrudarna ifrån barskolan, och det ska bli hur kul som helst.. snacka massa minnen och skit, hon stannar dock bara över dan o natten men blir nog sjukt trevligt. så det ser vi fram emot.


Nu ska jag kila, kolla på film eller nått.
vi hörs då.
peace


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback