Saknat sverige.

Nu är jag hemma igen, och för första gången ever så tror jag att jag saknat sverige, för allt var så förbannat dyrt i norge så man hade ju knappt råd, och innan man visste ordet av var pengarna slut. Värdelöst.

Men förutom det var det riktigt roligt..
Roadtrip dit med Filippa, Bella och Eva det tog hos verkligen hela dagen att åka dit och vi hade en fullproppad bil, men det var roligt, tuppen ja!
Hur som helst väl framme så kollade vi läget i Filippas nya hem, och det var en riktigt fin lägenhet jätte mysig. Sen bar det av till jessheim sådär 30 min utan för Oslo, där Bellas grabb bor i en villa med 6 andra snubbar, och det syntes kan jag säga sjuuukt stökigt,... och där skulle ja och bella bo dessa dagar, det kändes sådär.. men allt gick fint.
Lördagen gick vi in för shopping i Norges största köpcentrum, lite väl överdrivet för så jäkla mycket tyckte man ändå inte att det var och man blev lite besviken på affärerna.. men köpte en tröja o sådär ändå. Sen på kvällen tagga vi för fest i huvudstaden, förkrök hos Filippa och det var nice... drack gott med passoa och sen vin och det blev lekar och humöret var på topp, sen en vända genom stan men snabbt tillbaka. Mycket roligt och många skratt i sängen !
Söndagen var typisk bakisdag, med mcd, glass och fika i stan. På kvällen blev det lite film mys och på måndag morgon var det dags för hemfärd, i lyxbussarna, as soft.
Så min helg har varit bra, även om ja sakna sverige lite grann och idag kommer katrin hem!

Nu ska jag kolla upp lite grejer för jag har världens beslutsångest!
Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: isaballe

åk åk åk åk

2009-04-28 @ 13:49:13

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback