Rubrik i en dagbok?

Min dagbok är min nya blogg, det som hänt och jag funderat över de senaste dagarna har jag skrivit i den, så nu har jag ju ett manus att skriva efter när jag tänkte uppdatera lite här...
Lite kul är det också och läsa om vad jag har skrivit tidigare, då jag använt samma dagbok sen våren 2006, och inte ens halva boken är använd, känner att jag är lite halvdålig på att uppdatera mig....
Men nu förtiden är det ju datorn & bloggen som är den nya dagboken, men man kan dock inte avslöja för mycket, då man aldrig vet vem som läser den.... en dagbok är ju lättare att hålla gömd. (tack o lov)

Tiden går sjukt fort och massor som har förändrats, men jag känner mig precis likadan. Det är som om världen snurrar och jag står still, på exakt samma plats. Eller kankse inte samma plats, nu sitter man ju i sin egna lägenhet och gör ingenting och förr satt man i sitt gamla rum på arnö och inte gjorde någonting. Men allt är inte rättvist, och visst finns det väl en menning med allt?

Hörs då.

194

Kommentarer
Postat av: B-lund

Ja fy fan de är nervöst:)

Jag men självklart ska jag tänka på dig då, får flörta med chefen :D

Jag hör lätt av mig


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback