Magsjuk bara sådär?

Uppe med tuppen idag nästan... eller igår var jag det iallafall, för jag skulle på möte på soc men det blev inte långvarit för jag var tydligen magsjuk eller nått... så åkte hem ganska snabbt och låg i sängen och kräktes hela förmiddagen o strax efter lunch. Sen sov jag en hel del....  Så kankse därför jag är vaken nu, för jag är inte så trött.. men jag mår bättre idag, vet bara inte vad jag vågar äta.. för jag vill inte äta nått som är jobbigt att få upp igen... sjukt synd är det om mig känner jag.

Men men nu ska jag inte hänga läpp utan gå och klä på mig istället.
Och jag vet att jag borde tanka på min mobil men det blir liksom aldrig av.
Hörs då, ring om det är nått.  


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: amen du får inte säga så för jag får dåligt samvete! ville ju helst av allt få med dig! hittat nån billig resa till kos än? :D hihi krya på dig sjukling ♥

Postat av: amsan

uscha för det! kryis :)

JA TANKA PÅ MOBILEN! det röstar jag för

2009-04-22 @ 13:20:40
URL: http://amsan.devote.se

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback