100 inlägg i bloggen.

Har kännt mig frisk största delen utav dan, även om jag stundvis kännt mig hängig.. men det var inget som inte kunde botas utav lite besök från grabbarna Fredrik, Oskar och Peter.. lite häng hemma hos mig och sen ner till Olearys och kolla på fotboll, det var trevligt, och sjukt kul o träffa dom igen det var allt för längesen.  Får se hur helgen blir.

Annars hänger jag hos min kära granne just nu och lånar internet, sjukt tomt utan Katrin next door. Men hon kommer hem om mindre än en vecka så det ser vi fram emot!!
Nu ska jag snart gå över till mitt och kolla på lite tv.

Kom just på att det här är mitt 100 inlägg i bloggen, och det är sjukt ointressant.. jäkligt dåligt av mig.
Roligt nog har jag haft bloggen sen våren 2006, så sådär jäkla snabb på att uppdatera mig är jag ju inte.. mitt 200onde inlägg får bli bra mycket roligare än vad detta blev känner jag ... har ju ett par inlägg träna upp mig på.

Peace.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback